Construirea increderii online si masuri de securitate

Continut

  1. Introducere
  2. Securitatea Site-ului
  3. Imbunatati experienta utilizatorului
  4. Activi pe retelele sociale
  5. Oferiti preturi clare si transparente

  1. Introducere

Increderea este cel mai important element dintr-o relatie.

Nici un parteneriat, personal sau profesional, nu poate exista fara incredere, fiind crucial sa stabiliti si sa mentineti increderea cu publicul dumneavoastra.

Prezenta semnalelor pozitive pot insufla incredere in marca dumneavoastra si incurajeaza potentialii clienti sa interactioneze cu produsul sau serviciile oferite de dumneavoastra.

Pe de alta parte, prezenta semnalelor negative au efect invers si pot afecta reputatia si potentialii clienti sa interactioneze cu dumneavoastra.

Am inteles ca aceste semnale de incredere sunt importante pentru o afacere sa capete atentia si increderea clientiilor, dar care sunt acestea?

Semnalele de incredere sunt exact asa cum suna: indicii implicite care construiesc incredere online pentru un brand. Estetica, profesionalismul si alte elemente ale marketingului digital contribuie la cat de demna de incredere apare marca dvs. Acestea se prezinta sub diferite forme:

Mai jos sunt cateva idei despre cum puteti trimite semnale pozitive de incredere care va pot creste reputatia online.

  1. Asigurati-va ca aveti un site web securizat

Certificat SSL

Securizarea site-ului reprezinta un factor important pentru protectia clientiilor si a informatiilor acestora si evitarea unor implicatii financiale viitoare.

Un loc bun pentru a incepe este sa instalati un certificat SSL. Desi exista si certificate SSL platite sau puteti obtine un certificat SSL gratuit de la furnizorul dvs. web, gazda web sau Lets Encrypt pentru a cripta datele si a pastra informatiile vizitatorilor in siguranta.

Si nu uitati sa furnizati o politica de confidentialitate si termeni si condiiti clare pentru clientii dumneavoastra.

Fara Certificat SSL

Nu numai ca trimite semnale negative de incredere, dar este o problema tehnica serioasa de securitate a site-ului.

Securizarea site-ului dvs. ar trebui sa fie o prioritate inainte de orice altceva. Oferind o experienta de navigare sigura, nu numai ca va protejati utilizatorii, ci si ii notificati ca le luati in serios confidentialitatea.

  1. Imbunatati experienta utilizatorului

Site-urile web ar trebui sa fie intotdeauna cat mai optimizate posibil, asa ca asigurati-va ca urmati cele mai bune practici de navigare pe site si oferiti site-ului dvs. un design elegant, la fel ca Apple.

Clientii adora un site web bun care ia in considerare cat de usor este sa manevrezi si sa gasesti ceea ce cauta in cat mai putine clicuri posibil.

Viteza este un alt factor crucial. In raportul nostru despre statisticile privind timpul de incarcare a site-ului, am constatat ca, daca pagina dvs. nu se incarca in 4 secunde, 25% dintre vizitatorii dvs. dispar. Puteti verifica ce trebuie facut pentru a va accelera site-ul pe Google PageSpeed Insights si pentru a-l face super-rapid pentru vizitatorii dvs.

  1. Activi pe retelele sociale

Acesta se explica de la sine: un cont activ de social media trimite semnale pozitive de incredere. Dimpotriva, un cont de socializare neutilizat si prafuit le spune utilizatorilor „Ei bine, daca nu au mai postat pe Twitter de 2 ani, de ce le-as avea incredere in marketingul meu?”

Chiar daca retelele sociale nu sunt un canal cu conversie ridicata pentru marca dvs., este totusi important sa postati in mod constant pe canalele dvs. de retele sociale. Ramaneti implicat cu publicul dvs. pe platformele sociale arata ca sunteti serios in privinta cultivarii unei experiente pozitive pentru adeptii dvs.

  1. Oferiti preturi clare si transparente

Nimanui nu-i plac taxele ascunse. Prin urmare, atunci cand stabiliti pretul produselor, cel mai bine este sa fiti direct si sa aveti grija sa evitati orice taxe surprize si comisioane ascunse in orice moment al procesului de cumparare. De exemplu, perceperea unor taxe de transport costisitoare chiar la sfarsitul platii. Ultimul lucru pe care ti-l doresti este ca clientii tai sa se simta pacaliti si sa plece – odata ce ti-a pierdut reputatia, este greu sa-ti revina.

Si daca doriti sa treceti peste si dincolo de chemarea datoriei, de ce sa nu oferiti o proba gratuita sau o garantie de rambursare a banilor? Chiar arata oamenilor ca crezi in propriul tau sos.

Nu astepta

Cu sprijinul OK CREATIVE MEDIA, veti putea transmite cu acuratete si claritate mesajul afacerii dumneavoastra. Pentru a intra in legatura cu noi, ne puteti contacta la numarul de telefon +40767986441 sau prin WhatsApp , dar si prin contact@okcreative.ro.